today is the day to start living

Kan säga att idag har varit en rätt så seg dag, men jag är ju en rätt så seg fia.

Madde kom till mig på dagen och vi spelade singstar i några timmar, tänk så kul det kan vara att sjunga lite ibland :)

Sen så har jag träffat Charlotte, vi har tittat på film. Den var sjukt bra ! vet inte riktigt va den hette.. men den var sjukt rolig och var nog inte så ny.. jo den hette Dating tricket. Lätt sevärd film !

Nu sitter jag hemma hos Charlotte, hon står och lagar pannkaka och jag har tagit med mej ostkaka. mm låter som en riktigt lyckad kväll !

Har förövrigt hittat min kamera ! Nice nice ! Hittade den i en jacka jag glömt bort att jag använt.. smart Fia !!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0