Vaknade sent !!!

Vaknade otroligt sent. klockan var efter tolv. vet inte vad det är med mig.
Madde och jag hade ju våran tv-kväll igår. Och den fortsatte med att göra quiz på facebook och spela spel på datorn. Ja va kan man säga, vi satt och skrattade och "bråkade" och hade det trevligt. När klockan var över ett kom vi fram till att aa vi är nog hungrig. Det blev fiskbullar i hummersås och makaroner. En riktig brakmåltid.
Jag hade iaf en sjukt trevlig kväll med madde igår ! :D

innan det så var jag och hämtade ut ett paket från h&m som jag hade beställt.

Träffade charlotte en sväng

madde var också här

Och jag var till mamma och satt och pratade med henne. och skrev upp recept :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0