Vanlijbullar

Idag har jag bakat vaniljbullar. Madde höll mig sällskap, vi tittade på film med eftersom vaniljbullarna skulle jäsa tre gånger, vara i ugnen och svalna innan jag kunde göra färdigt dem. Sen tog vi en varsin ocg satt oss och såg klart filmen "the uninvited", riktigt bra var den.

Nu åter till vaniljbullarna, som i stort sett redan är slut. hmm jag antar att det är bra. går dem åt måste dem ju vara goda ? Jaja, jag tycker inte om att äta saker jag sj gör, för det är roligare att göra än att äta kommer jag fram till då.
Dem är inte så fina, men det går ändå ;P


Som sagt, inte så fina.. men dem verkar smaka bra så :D det är bara nån enstaka kvar nu :D
Undrar vad jag ska baka nästa vecka hmm... ? idéer ??

Kommentarer
Postat av: mamma

skitbra jobbat, gumman, nu har du faktiskt bakat nåt som jag aldrig har bakat och dom såg faktiskt riktigt bra ut, då vet man var man ska gå om man vill ha vaniljbullar....mmmmmm

2009-10-15 @ 19:17:46
Postat av: Olsson

Drömmar? MMmm.. frysta drömmar är smasken !

2009-10-15 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0