värdefulla stunder


en liten smårolig sak om hur Annelie och jag vart vänner ? Vi började brevväxla med hjälp av en tidning. Vårat gemensamma intresse var brottning. det vi inte visste då var att vi skulle gå i samma viktklass första tävlingen som båda två skulle på gemensamt.

                           Min MoraQueen och hennes MoraNisse :)

Daniel har fått en bebis ! jag tror han blev kär. Katten heter Fisan och har tre syskon. Jag vill också ha !!!


Jadu igår åkte vi till Mora, där vi är nu. vi har ätit mat, åkt skrutt bil till wasaloppsmålet, tittat på idol och spelat spel. Mycket annat, och tagit det lungt. Jag och Annelie fick ett sånt där hjärnsläpp man kan få ibland och tog hunden och gick på en promenad. anledningen ?? jo vi vela knäppa utomhuskort.

men nu orkar jag inte skriva nå mer för stunden, vi har precis ätit frukost och vaknat till. snart dags att fräscha till sig lite ;) Får se vad vi hittar på idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0