way too much

jag har kommit fram till eller a egentligen alltid vetat, jag sitter vid datorn way too much ! Mina ögon kommer ju skrumpna ihop om jag inte slutar.
Så jag har kommit fram till att jag måste sluta data nörda.
Eller klart jag kommer data nörda lite, typ en snabbsväng på facebook , en snabbsväng på msn.
bloggen kan jag fortfarande ha och söka jobb måste jag göra mer av.
men ja ska bara sitta korta stunder itaget. det låter väll smart. hmm ja det tycker jag.

skaffa jobb och ut och röra mig mer, låter som en kanon bra idé. men jag antar att det inte är någon som orkar gå ut och gå med mej sex på morgonen..

Idag ska jag iaf
* kanske träffa alex
* träna, fast som sagt så ska kim inte träna idag, så man vet ju aldrig riktigt.


ÅHHHH kommer ni ihåg den här drickan ? mmm den va helt underbar ! mums mums ! Jag vill ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0