yesterday

Igår vart det innebandy, min syster hade match.
Deras lag har verkligen gått och blivit superbra, vunnit alla matcher hitills iår. Och det gjorde dem även den här gången. Jag satt där och var så stolt över henne.Haha tänk om jag ens kunna få hälften av hennes bollkänsla.
Dem har en maskot "apan" och den som gör bäst ifrån sig får ta med "apan" hem som en liten vinst. Igår var min lilla syster bäst med sina flerfaldiga mål och tekniska spel så gon fick ta hem maskoten "apan".


Min syster är nr 18, den i hörnet med bollen :)


Vi var ganska fryssna av oss, men iget som inte lite kramar och en massa mål kunde bota :D


Lillasysters lag vann med 11-1.. That´s NICE :)


Innan vi var på innebandy så var vi även på Bandy med Daniels lillebror. Vi såg saik spöa något norskt lag och sen såg vi bollnäs få stryk av ryska Kazan.

Efter innebandyn firades Daniels farmor på 82-årsdagen. Ett stort grattis till henne ! det bjöds på tårta och gotta och en glad stämmning, det var trevligt. Presenten vi hade köpt passade inte riktigt. Så vi ska byta den.

Sen blev det bandy igen. Det är ju world cup så vi tänkte att vi skulle se så många matcher vi hann med. Innan vi blev allt för trötta.

Den här matchen var ingen publikfavorit som man kan se haha. ryssar mot ryssar. Jag höll på Kazan (dem blåa) jag tror dom kan ha förlorat. en jag vet inte. dem låg iaf under. Men jag såg inte klart den matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0