Ain´t it time to let me go

Sitter här med en cola light i min hand. mmmm cola light.
Jag älskar verkligen cola light burkarna just nu, dem har ju en massa bambisar på sig, hur gulligt som helst !

- titta en sån söt liten bambi :) -

Idag är en sån där ganska härlig dag när man inte har något planerat, toppen. Förutom att duscha och se idol, men det får ju knappast räknas som planering för min dag. Kanske tar ett träningspass med Charlotte om hon är på. Skulle även gissa på lite singstar.. Hmm och borde gå och handla så att jag kan fylla upp min kyl och frys ?
Men som sagt inga planer, ska bara flyta med dagen. Fast Sandra vill ju att jag ska ta mig till Falun idag, hmm kanske borde fundera lite på det? men min internetbank håller inte riktigt med den här månaden.. Något som är lite (MYCKET!!) tråkigt är att jag inte hittar min kamera. Jag vet ju att den är här någonstans. men var ?? jag kan inte knäppa kort..

Jag behöver present tips !!! Gaah! håller på bli tokig, har ingen aning vad jag ska hitta på till..
Sara - hon blir 20 år.. vad kan man ge henne ? jag har köpt en present men en liten till ?
Håkan - han blir 52 år.. ge mig tips tack !!!
Pappa - han blir 47 år. även där behöver jag tips !
Så snälla ni som läser.. ge mig lite tips !

see ya !
xoxo

Kommentarer
Postat av: En dag träffade jag en groda han sa till mig "Du skall icke be om att få visa dina ben för andra".

Sara, hjärta som är delad på 2.

En halva till dig & en till henne, armband går lika bra också!



Håkan, vet ej

Pappa, vet ej

2009-09-30 @ 10:48:05
Postat av: Fia

Det låter fint det där till Sara, det är något som jag vet att hon skulle uppskatta. Hon är en underbar person ! Tack

2009-09-30 @ 11:23:34
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0