all kinds of turnings

Har om sagt kollat på två rocky filmer idag. bara sista kvar.. GAAH !
men sen har jag sett allihopa.
Har hunnit med att köra lite singstar med mohahahahaha, det låter förjävligt men jag kan inte rå för hur kul skiten är !!!

Är lite orolig för min lillebror.. hmm han lämnade ett inte så roligt medelande till min telefon igår. Jag hoppas att allt bara var ett skämt. men jag kan inte tro det.... Och nu är hans mobil avstängd.. jag hänger inte riktigt med. vet inte vad jag ska tänka.. men jag väljer att hoppas på det bästa.. lilla lilla dumma lillebror ibland måste jag säga. Vaför göra mig orolig !!?
fan va jag hoppas att allt bara är bra med honom !

NU till en FUNNY FUNNY sak, madde kom och plingade på och sa hej till mej en snabbis ! Gissa om jag vart glad !??
hihi
ska träffa henne på tisdag ! ska bli superkul ! verkligen !!!

imorgon blir det att träna själv.. kim ska på kurs. fan jag hatar att träna utan henne. men jag har missat två träningar nu.. så jag kan inte missa den här. har tävlingar snart. måste ju komma i form.

 

see yaa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0