allt..

allt börjar bli så segt.
åtminstone får jag tid för mig själv och mina tankar, hur rädd ja än är för mina tankar så är jag glad att jag har tid att tänka lite, även om det inte leder någonstans.

Va har jag gjort idag.. ? hmm ja ingenting.. ätit, tittat på tv, ätit, film, ätit, datanördat, ätit.. hmm ja kanske dags att försöka orka med nå annat. Som kanske vika tvätt ? wohoo va inte kul !!
Ana har kommit hem och här ligger jag ? nej det är inte rätt !!!!!!!! :(
något som är bra med att jag är sjuk är att jag inte alls är sugen på snus. Och det är bra. för jag vill sluta. jag vill inte snusa längre !!!

men mest av allt vill jag bli frisk just nu. känner mig handikappad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0