At least I stand with two feet at the grownd

GAAAH !! träning !! Jag har saknat träningen !!!
wiihoo va bra det känns ! Okej okej det kommer ett erkännande.. Jag och Kim maskade så mycket vi bara kunde.. men sen lära vi byta runt lite och jag fick brottas med Anders, lilla Anders visste inte vad maska var.. så jag var så snäll och lärde honom så att jag fick maska lite till hehe ;) fast jag maskade ju inte hela tiden.. det gjorde jag inte.. för jag vela ju vinna lite också såklart !
träningen avslutades på ett bra sätt, jag fick nån konstig massage av lilla anders.. han rullade från mina fötter upp till skulderbladen.. upp och ner. ner och upp..riktigt nice. fast lite ont när han rullade över svanken.. 
Så om han behöver ett jobb ? ja visst han kan få bli min massör. Jag ska ge han bra med lön.. om det inte gills som barnarbete förstås ?? 14 år ?? 

Kim och jag tyckte iaf att det passade att frossa lite efter träningen så vi mumsade/frossade i oss makaroner med riven mozzarella ost, mumsfillibabba ! :P samtidigt som vi självklart sjöng lite singstar.

Charlotte kom över efter det och även vi sjöng singstar och tittade lite på hur idol slutade för kvällen.

Vad är det med mig och beroenden ? cola light, snus, skor, svampbob och nu även singstar..
vad har det tagit åt mig.. ja menar cola light ? det har bara varit den sista månaden +- nån vecka, innan det var det vatten som gällde för min del. snus ? visst inte bra men... nån gång när jag känner mig tillräckligt stark för det..Skor ? Okej det tänker jag inte ens tala emot, ja menar hallå jag är tjej, jag behöver skor så att jag kan matcha mina kläder och mitt humör !!!  svampbob? han är ju en sån söt liten krabat som tagit över mitt liv lite grann. det är ju jag som är svmpbob och madde är min patrick :) det är ju bara som det ska vara. men singstar ? ärligt så kan jag inte förstå varför jag blivit så fast, visst jag älskar att sjunga, men det låter förjävligt.. ett tidsfördriv av bästa sort skulle jag gissa på. har säkert fler beroenden. jag önskar bara att träning var ett av dem. 


-ett av alla mina beroenden, svampbob, den här fina underbara tröjan fick jag av kim när hon kom hem från Turkiet, älskar min flicka Kim så mycket ! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0