Brottarträning :)

Idag var jag ju som sagt på brottarträning med kim :)
känns så skönt att veta att vi ska ta det här seriöst, haha har vi ens nångångverkligen gjort det ??
Aja nu ska vi det iaf.
kanske inte allt för bra att träna med feber och snorig näsa, men det känndes viktigt för mig att få det gjort..
det va mycket brottning idag, mycket greppslagning och en hel del brottning. kim och jag tog våran första "match" med. eller a.. en match som pågick i full maxlängd fast utan seger/segrar.
Det var skoj, jag längtar, jag längtar så tills jag står stadigt på mattan igen ! för fy i helvete vad ringrostig jag är kan jag ju loa haha.
jag kommer inte ihåg hur man brottas :S  ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0