brottning

igår var det brottarträning för min del.
mycket trevligt. mycket jobbigt.
idag är det brottning igen :) ska bli trevligt !

madde ringde mig igår med. Nice snart så kommer hon hem. jag längtar !!! :D MADDE :D

nu till en sak jag tycker är lite surt...
jag och kim ska som sagt tävla på stålfelden i sandviken den 22 nov, tror jag det va.
våran första "comebeck" tävling.. nu är det så att vi måste skaffa licenser... dem kommer räcka till sista december i år.. det blir 500:- för en tävling. hade tävlingen varit nästa år hade licensen räckt ett helt år. men nu måste vi liksom punga ut 500:- för en liten tävling :O som ioförsig är stor nog för oss just nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0