Ett underbart "nytt" hem ?

Måste ju säga det att jag längtar tills mina pengar sätts in på kontot. Jag har en sådan underbar längtan att fylla min nya kyl/frys. När jag var hem idag upptäckte jag till en glad förvårning att det stod där, instalerat och fräscht ! kännde hur hela lägenheten blev mer hemtrevlig.
Men någonting var jag ju tvungen att stoppa in i kylen, så där står nu en naturdiet smoothie.. tycker jag är bra.

idag har jag inte gjort så mycket, duschat, ätit, varit iväg med daniel och köpt en present
blev ingen träning idag heller, dels för att jag har en otrolig huvudvärk och eftersom det är svintråkigt att träna utan kim, så istället sitter jag hemma och blir fet.. WOOHOO! :(

om ett tag ska jag och daniel åka iväg till valbo och gratta hans brors flickvän. Linda blir nämligen 23 år idag ! Grattis säger vi till henne ! Kan ju säga att daniels och min fantasi på present kanske inte är så kreativt.. inte mitt fel att han inte vela köpa sexiga underkläder haha, jag tycker iaf det skulle vara kul.. pojkvännens lillebror ger sexiga underkläder till hans tjej, det skulle vara nå det ;P
men så blev det självklart inte, jag förstår väll själv hur fel det skulle se ut :P

sen blir det hem, och kolla på idol på webben eftersom jag kommer missa det på tv:n.. men det är ju inte hela världen. jag ska ju för bövelen äta tårta ;D

peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0