Fredag idag

vaknade för ett antal timmar sen..
fick frukost på sängen. mums.. lite överdrivet mycke fett i frukosten, men eftersom jag fick det serverat på sängen var det väldigt uppskattat ändå :)
Efter det och fram tills nu har jag kollat på rocky. Jag tror jag ska ha ett litet rocky maraton idag. :P eller åtminstone fram tills rocky IV efter som det är min favorit rocky film ;) hehe

Ska snart ner på banken med daniel för han har ett ärende där, sen blir det ev ett besök till valbo, han ska nämligen ev köpa ett playstation3...

Har för övrigt inte så mycket planer idag.. även om jag tror att mitt rocky maraton kommer ta upp istortsätt hela den här dagen, men det är bra det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0