godmorgon fredag

hej hopp, man kunna ju önska att man låg på topp.
Men icke sa nicke.
Fruktansvärt snorig, febrig, sjukling helt enkelt... Blir att bara ligga inne idag. Tur att bror var hit och fixade filmer till mig igår. Uscha !Men jag måste bli frisk.
På måndag är det ju brottarträning igen. Får inte vara sjuk då.

Har ju även bestämt mig att bli nyttig nu.. är inte så lätt när man är sjuk.. Igår blev det tex friterad fläskfilé efter brottningen.. men jag drack iaf bubbelvatten, se ingen vanilla coke eller cola light.. Det kallas stolthet.
Men gud så gott det vore med en vanilla coke eller cola light :S

aa iaf som sagt, idag blir en film inne dag för fia... kan ju både vara bu och bä.. Men jag måste ner och tvätta kl 9.. det är bara bu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0