haha

Igår så sov sara hos mig. Vi hade lite tok för oss kan man nog säga haha.
vi hade iaf jäkligt roligt och knäppte en massa galna bilder i lite olika stilar och posér. Hmm jadu. ska kolla igenom bilderna. kanske finns någon/några man kan lägga ut..
Måste ju säga att jag blev fruktansvärt nöjd med hur jag sminkade sara ! riktigt fint !

Hon sov som sagt hos mig, och det var gotta och idol i fokus början av kvällen.

Nu har hon åkt hem och jag har tagit mig till promenaden. Tänkte att jag inte riktigt vill eller orkar vara hemma när dem ska byta min kyl, hoppas bara att allt går bra.
Har inga planer idag vilket jag tycker är så underbart skönt ! :D är så trött och sliten känner jag. Blir väll att sitta ett tag framför datorn och söka lite jobb och grejja.
Blir bra det, har ju både vanilla coke och cola light vid min sida, mums mums ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0