Ibland känns allt bra värdelöst

.. Och idag är en sån dag.
Jag är hemma sjuk.. ska träna ikväll. Hoppas det kommer gå bra ändå. Mens har jag också, kul ? nejnej inte ett dugg.
sitter och tänker en massa dumma tankar från förr. varför ska jag behöva tänka på det nu ?
varför hade jag det som jag hade när jag var ett barn ? varför kan vissa vuxna förstöra hela ens livsyn? Varför såg ingen vad som hände mig ? Varför var jag tyst ?
Speglar det mig i hur jag har blivit idag ? jag vet inte... undrar hur jag annars hade varit.
Varför tar vissa bara vad dem vill ha ? Varför lämnar dem inget kvar ? Varför fortsätter detta tills mitt liv är slut ?

Om jag bara kunde vrida tidens klocka.
tillbaka, vrida den tillbaka totalt..
Börja om från början, få en helt annan start !

Allt jag kan säga är att jag är glad att jag har min familj och mina vänner så nära. Att jag kan få en liten trygghet. Även om jag aldrig berättar, även om ni aldrig vet om. Att få veta att ni finns där. och att även fina människor har sin gång.

Sara du är en ängel, jag vet inte vad jag hade gjort utan dej den natten, jag vet att du inte var där. jag vet att du inte förstod. jag trodde mitt liv var över. Men när jag visste att du visste kände jag ändå en trygghetens famn. Jag önskar du slapp veta, att det var min hemlighet. Men när kämpa inte hjälpte försvann mitt hopp och mitt mod.

nä nu får jag sluta, bättre tankar nu. min uppväxt och min ungdom går ej att spola tillbaks. nångång kanske jag kan glömma. nångång kanske jag kan vända det till styrka. nångång, nångång ?


kom igen nu..
hell yeah, ikväll ska jag träna brottning med Kim <3


Kommentarer
Postat av: :(

sårande och kränkande.

2009-09-04 @ 08:50:45
Postat av: fia

sårande och kränkande mot vem ?? :O

2009-09-04 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0