linn

vaknade för ett tag sedan, Av att linn stod och gjorde sig i ordning.
du har den duktiga flickan tagit sig iväg till skolan

hon sov här med mig i natt.
det var trevligt

Igår så kollade vi på film, Män som hatar kvinnor
det är en bra men hemsk film. Lika hemsk varje gång man ser den.

idag hade ja planer, jag skulle fika med eva- men det blev ändrat, förståligt för hon måste till sjukhuset och hälsa på
sen så skulle jagg simma med alex. - det vart också inställt i sista sekund, för hon ska sitta barnvakt
så jag antar att jag inte har nåra planer alls innan brottningen, typiskt

tror jag ska sova hos kim idag med, klart jag ställer upp för en vän :)

Måste försöka ta tag och fixa en brottarlicens nu. det börjar kännas aktuellt, shit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0