Lördag

Idag så var jag iväg en sväng och hälsade på Lisbeth. Vi var ner på stan en sväng eftersom hon skulle spana in en mobil hon var sugen på.. mobilen fanns tyvärr inte.
men det blev trevliga samtal och en massa skratt. det mesta av skratten var mest i ren panik eftersom vi lyckades fastna i en hiss.. eller a för min del var det skratt blandat med en hel jävla massa panikskrik !!!!

Sen var det dags att gå hem till daniel, linda och mattias skulle komma förbi.
Linda och jag sjöng singstar i all evighet, härligt härligt. Tyckte synd om daniel och mattias dock eftersom dem  fick lyssna på allt skränande från min begåvade sång haha.
efter ett par timmar gjorde vi ett ryck och åkte iväg och åt, mums. för min del blev det ungsgratinerad oxfilé. smaskens smaskens.

sen har jag och daniel bilat omkring lite bara för att det är skönt att sitta i bilen och åka. Jag fick styra lite woohoo, jag är stolt haha :D

Nu tänkte jag gå och lägga mej. Känner mig ganska total seg i huvudet. imorgon hoppas jag på att kunna träffa madde en snabbsväng ! hon kom ju hem idag. har inte hört nå av henne.. men kanske kan få tag på henne imorgon ;) jag hoppas det iaf :D saknar henne !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0