lunchdejt

Idag så har jag varit på lunchdejt med Daniel. Vi var ill bolaget och åt.
där fanns även monica, ana och kalle.
jag kan ju säga att jag åt ganska mycket :p fast jag försökte att inte trycka i mig allt för mycke kolhydrater.
skippade efterätten med. känndes ganska duktigt ycker jag.

just nu gör jag inte så mycket. sitter och skriver lite.
pratar med madde på msn :) trevligt revligt. snart så kommer hon hem. det tycker jag att ska bli väldas skönt !

ikväll får vi se vad som händer, kanske bio.. kanske inte.. kanske säda.. kanske inte.. kanske träna.. kanske inte ?
inte så dr jätte sugen att planera in något. bara ta det som det kommer antar jag :)

alltid massa låtar på huvudet, just nu.. 3 doors sown " you love me but you don´t know how I am, you love me but you don´t how I a m, so let me you, just let me go, you love me but you don´t know me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0