Måndag !

Idag har jag som sagt ätit våfflor hemma hos mamma. det var mums mums, tack så mycket mamma. bara höra av dej om du vill ha sällskap imorgon en sväng.

sen så har jag träffat madde, det blev en hel del prata, jag tänker massa snälla tankar till dej madde, och lite singstar på det hihi. Vi ägde sönder singstar tror jag nog ;P

Fick äntligen träffa min hunny Ana med, det var nästan lika längesen som jag träffade madde. och då har ana ändå varit hemma i sandviken :p men det var helt underbart ! och nästa gång blir det frossa lite bullar och ha mys mys Ana och jag :D

såhär nu på kvällen så har jag spenderat min tid med Linn, lite singstar med henne och en massa prat. vi såg även idol.. Måste säga att jag är grymt förbannad på det där idol jippot !!! hur kunde eddy inte gå vidare ? ja jag förstår då inte..

som det kanske(förhoppningsvis) märks på mitt inlägg så är jag otroligt trött och tänker gå och sova nu, Har haft en bra dag helt otroligt :P


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0