måndag

sitter här hemma i min lägenhet.
börjar bli lite mer ordning här nu, inte mycket, bara lite.. ser fortfarande förjävligt ut. men så är det kanske när man inte riktigt bryr sig ?
jag vill ner till Linköping som aldrig förr !
Gäller bara att hitta jobb, sen lägenhet..
här hemma.. hmm ja det som känns komplicerat är brottningen. Jag vill brottas i sandvikens brottarklubb. ingen annan. men så är det väll alltid antar jag. man får någonting och mister någonting.

Idag ska jag plocka lite här hemma. sen ikväll blir det brottarträning med kim.vi ska vara taggade ikväll. lycka till säger jag om det. så slö i kroppen. känns som att. ja jag vet inte vad. helt slut är jag iaf.
och nu har min borste varit försvunnen i över en vecka.
måste hitta den snart, mitt hår tovar ihop sig totalt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0