Någon jag har saknat

Sitter här på morgonen nu och trycker i mig Kokos Toppar. Mums. Har tagit en alvedon och hoppas att min feber snart ska gå ner, och att min huvudvärk ska försvinna. min snoriga näsa verkar det inte som att det går att göra något år.. hmm
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag har saknat ana, och vet ni va. Just nu sitter hon på flyget hem ! det har gått en månad nu !! :D
Äntligen så kan jag snart träffa henne !

Kanske blir utgång ikväll, eller a det beror på hur jag känner mig. et lutar väll mot att det inte blir nå.. Men det skulle vara skoj att dra ut med Kim och hennes vänner :)

mamma tjatar på att jag ska ringa HC, ja mamma jag ska. Så att du får veta hur det ligger till, vanlig influensa, svininfluensa eller bara en sjuk liten fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0