one of us is crying

ja det är en textrad som har fastnat i min skalle eftersom jag har kört singstar hela helgen..
one of us i crying, one of us is lying...

just sitter jag iaf här hemma. fan va kallt det är i lägenheten.
daniel körde hit mig när han skulle åka iväg till jobbet. jag kan ju säga att jag trodde att jag skulle dö när han väckte mig. shit va svårt det var att vakna till. men jag vela inte fortsätta sova. såhär i efterhand tycker jag kanske att jag har gjort ett dumt val. visst borde jag ha sovit vidare. men nejnej. så nu sitter jag här som en zoombieliknande varelse och försöker skriva ett okej blogginlägg.

så va händer idag då ??
* ska träffa Ana hunny :D
* träning, utan kim... hmm ja men ja måste på träning

sen händer inget mer. måste säga GUUUUD vilken skön dag ! längtar efter Ana ! var ett tag sedan vi träffade varandra och bara pratade. Så himla synd att vi inte ses lika ofta. Men endå så bra att vi alltid finns där när någon av oss verkligen måste prata. Älskar henne min lilla cupcake.

xoxo







Kommentarer
Postat av: Cuppycake

Det var riktigt skönt att vara med dig idag. Jag har saknat dig riktigt mycket!! Nästa gång blir det bullar och sånt med =D puss och kram. Älskar dig Liten!

2009-09-28 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0