Onsdag

sitter här hemma i bj just nu.
idag har jag ju som sagt jobbat, det var ganska härligt faktist. Jag gillar att göra saker när jag blir tvungen att fokusera på vad jag gör, som att jobba och träna. Träffat mickis med, det var riktigt trevligt.
Det var roligt att jobba med henne.

När jag väl var hemma så tog charlotte sina inlines hem till mig.

sen gick dagen lite utför, för att sedan landa, ligga platt, och sedan sakta börja gå rakt uppåt
Just nu ? jag känner mig glad.. Jag känner mig lättad. Jag känner att vänskap är det starkaste band man kan få

Charlotte och jag gck iväg till pizzerian och köpte mat också. jag provade nå nytt idag :) något jag velat prova länge. Kebabrulle med tonfisk istället för kebab ! mmmm mums va gott ! så mycket godare och frächare !  Nu sitter vi här.. vi ska snart åka lite inlines !!! Hell yeah !!

 

Får ju inte glömma bort att även tala om att jag tog en lunch med Lenita igår, mycket trevligt.. Vi satt på oden grillen i flera timmar efter att vi ätit klart. Vi bara satt och pratade. Känns så bra att träffa henne igen. Det är verkligen en härlig och trevlig tjej. Som självklart också är skotokig ;)

Ska försöka se lite fotboll ikväll med, vem vet... Zlatan kanske får för sig att vända sig om och se om det finns någon han kan passa, för vem vill missa när han sliter med sig hela planen med bara nosen ? ;P
.... ärligt talat.. han kommer slita med sig hela läktaren med denna snok :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0