Onsdag

nästa inlägg kommer vara om valbo med charlotte.
men nu lite onsdag.. så va händer ? Jag har blivit sjuk. jag är så täppt i näsan, snoret bara rinner och jag måste andas med munnen hela tiden. och ja, jag har även ont i halsen . Känns konstigt i den.
Okej, kanske inte är så jättekul att vara sjuk. Du vinner !!!!!
Jag som måste ta mig till bj och allt idag ! hur ska det gå till ? kanske blir piggare sen. vem vet.. men just nu är jag en döing. en döing som ska träna med Charlotte ikväll :S

får göra om min dags planering helt enkelt.. :(

* Skriva på mitt CV
* Titta på en massa filmer
* Träna med Charlotte
* om jag piggnar till , Ta mig till bj
* rensa i garderoben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0