simtur

kom precis hem från simturen.
simmade inte en halvtimme som jag brukar, blev bara 20 minuter. det var allt min kroppstempratur klarade av.
vet inte vad dem har gjort !, men vattnet var ISKALLT.
Ja kom ärligt knappt i.
uscha !
men nu är jag hemma iaf. ska snart hänga upp blötkläderna.

sitter här med min frukost, en naturdiet smoothie.. det smakar inte så gott. inte alls. men det går väll i hoppas jag. riktigt små klunkar blir det. Har bestämt mig. jag vill ju leva ett lite hälsosamre liv. Och idag börjar jag äntligen brottas igen ! :D

dagens planering...

* Simma
* Shopping i Valbo med Charlotte och Daniel
* Brottarträning med Kim


Kan ju också tala om det att mamma väckte mig.. Gaah!!! :P fan va det är jobbigt att bli väckt. söt hon är !
så vi tog sällskap dit. blev ju inge gym för mig utan bara simma i de iskalla vattnet..


Kommentarer
Postat av: DF!

synd att jag inte kunde följa med då, får hänga på när jag känner mig kryare!:)

2009-09-01 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0