singstar !!

Just nu har jag sjukt kul ! som ja skrev igår så skulle daniel köpa ett playstation3.. ja det gjorde han.. och även nå typiskt grabbigt spel så att han skulle kunna sitta och nörda. haha
fast han har även köpt ett singstar. haha så nu är det jag som sitter och nördar, hela morgonen och hela kvällen.

Idag har jag inte planerat så mycket.. men jag hoppas på en grej. kan tyvärr inte skriva det här än...
men jag bara hoppas.
men annars händer nog ingenting.. blir lite sjunga singstar och se rocky filmer.
Tänkte även ta mig till signes grav, jag åkte dit igår.. men jag hittade inte graven.. skyller på att det var så mörkt ?? :O nee ärlit vet jag inte axakt vart den är.. var så längesen jag var där. men jag vill iaf dit och leta på den idag så att jag kan tända ett ljus och skänka en tanke till henne.

haha ne nu sitter jag och nördar singstar för mycket tror jag, stckars grannar ;P


jag saknar madde !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0