too win or not too win

ja det är frågan..
Har bowlat idag,jag,charlotte,daniel,tommi och källa. Jag och charlotte körde på en egen bana. Så man kan väll säga att vi tävlade lite mot varandra, även om ja inte gärna vill erkänna det :P eftersom jag fick storstryk av henne haha fan va inge bra jag var !! fick endå några strike, men ännu fler rännan.
jaja det är bara erkänna. jag fick storstryk... och jag kämpade och gav mitt allt, haha fan va jag önskar att ja kunna va en dålig förlorare nån gång, för det där är något jag borde vara arg för. Nån gång charlotte. Nån gång ska jag spöa dej i bowling;)

men jag fick min revange lite senare när vi körde singstar, mohahahahaha.. Där fick du storstryk ;) Men vi har haft roligt hela den stunden idag charlotte och jag :)

Aja..
nu sitter jag här och äter lite mat som daniel har lagat. Korvstroganoff och ris. smakar bra smakar bra :) nyss kollat på hål i väggen med. Ett riktigt skojjigt program. är så glad att det har börjat igen :D


Kommentarer
Postat av: En vis man!

Vi föddes som outvecklade... Som förvirrade själar med ett knepigt yttre som världen inte riktigt kunde sätta ett finger på. Idag har vi utvecklas och är vackrare, bättre än någonsin! Idag är en bra dag att räta på ryggen och gå sin egna väg!

2009-09-28 @ 04:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0