torsdag

Idag är det torsdag
idag så har jag varit på stan och fikat med Lenita.
det blev en sväng till maragoni, för min del blev det marängpaj med hallon och vaniljsås..dricka = cola light ! <3 det var väldans gott, men jätte sött ! Duktiga jag tog med min kamera med. men jag hittar inte sladden. så inga bilder till bloggen inte :(
efter det så gick vi runt lite på stan. blev sugen på glass. så vi gick och köpte kulglass ;) en lakritskula och en polkagriskula för min del, mums mums :D

sen så bar det av för träning.
kim ringde mig. blev inge träning för hennes del. stackaren ligger hemma och spyr. krya på dej gumman ! men det gick ju bra att träna ändå. Lilla Anders var där :D eller a han är ju inte så liten längre. synd det haha.
träningen gick bra, fick lite ont i handen och axeln dock. men det går nog över tills imorgon. det ska ju kännas ;)

så här just nu så är jag väldigt sugen på light cola, har druckit det enhel del idag.. men det skulle vara gott med en liten burk åtminstone ;)

just nu har jag en låt på hjärnan en Bon Jovi :)
"ooooooo we halfeway there, ooooooo living on a prayer, take my hand and we make it a swear, ooooo living on a prayer"

Nej nu är det natti natti för mej.


Kommentarer
Postat av: Lenita

de va ju tur att du inte har lagt ut bilderna :P

2009-09-18 @ 15:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0