torsdag

sitter här, slö och sjuk.
Lillebror är här, han laddar ner en film till mig :) , medans han sitter och lirar lite av Daniels spel.
Idag ska jag städa, har fixat tvättid imorgon
Fixade iaf mitt cv lite igår iaf, måste väll förbättra det kan jag tro, men då får Lisbeth säga hur hon tycker att jag borde skriva.

Föresten, nu blev ja lite osäker på om det är en sak jag har talat om i bloggen. Fick ett trevligt samtal när jag var i Valbo. Jag fick jobbet att inventera ÖB nästa vecka. först Sandviken, dagen efter Gävle och två dagar efter det är det Söderhamn. Ska bli trevligt att ha ett jobb om bara för 3 dagar :)

Ikväll blir det träning, brottning med kim, så jag får nog proppa i mig alvedon och ta det lite lungt. Kanske ska ta tag i disken också.. som sagt städa lite, ordna till det här hemma. Vara en flickvän helt enkelt.. ? Har inte varit den bästa flickvännen man kan / jag brukar vara precis.. aldrig försent ?
Och egentligen, enda chansen att se om han har förändras är väll egentligen att få honom att "veta vart han har mig" ??

Hoppas allt inte kom ut jättefel och konstigt bara för att jag är totalt jävla hjärndöd just nu.. trött och sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0