utgång

Igår så vart det utgång med Lenita ! :)
Först var vi hemma hos henne och drack lite och hade det trevligt.

Väl ute träffade man många ansikten man kände igen. Vet inte hur många det blev att man kramade om. Alltså är alltid hela sandviken ute på lobby ? jag går ju liksom aldrig ut i sandviken.
Det har ju bara blivit Gävle och Linköping för min del.. eller ev någon liten sketen pub i sandviken.
Men det var skoj som fan ! vi dansade hela natten lång, precis så som det ska vara ! helt riktigt !
Träffade ju Oskar med :D en gammal klasskompis ! haha han är så söt, det var trevligt att prata lite med honom. kul kille det där. Önska att man hade lite bättre kontakt med vissa.
Och jag kommer ju vara med i nästa nöjesmix jappjapp, världens jävla hemskaste bild kommer finnas med. kanske inte så trevligt. men det tyckte jag för stunden :P

Måste ju säga det att jag tycker att Lenita är en helt underbar liten krabat :D

efteråt så blev det lite mat på sibylla. lenita vela till donken, men hennes fötter vela absolut inte det haha :P sen kom det en massa folk dit och alla skulle gå med mig så att jag slapp gå själv på natten haha sött av dem :P


Nu är det iaf morgon. ska försöka lägga upp lite bilder senare.
jag är lite smått bakis. ortoligt seg. Fick absolut inte sova ut nu på morgonen iaf.. too bad

Kommentarer
Postat av: Linda

Ring mig nästa gång. Så kan vi dansa ihop ;)

2009-09-20 @ 12:26:57
URL: http://liindalicious.blogg.se/
Postat av: Eyoooo!

http://hundredpushups.com/week1.html

2009-09-21 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0