vänskap

Vänskap är det finaste en människa, vänskap är kärlek, vänskap byggs upp genom tillit och gemensakp. eller starka motsatser och motgångar. En vän kan man inte ta för givet, bara hoppas att vännen finns där när man själv behöver tröst.
Med en vän skapas minnen för livet. Man kan aldrig ha för många. Men bara några riktigt nära inpå och i hjärtat. En vän kan peppa en som ingen annan, en vän är någon man vet att man skulle offra sitt liv för.
En vän är någon man inte träffar varje dag. En vän är den som förstår men säger allt med egen mening.
Vänskap är det viktigaste i varje människas liv. Vänskap kan vara precis vad som helst. Som familj.
När man fått en riktigt nära vän ska man hålla fast, man ska finnas där, man ska låta den personen veta att den är viktig. För vänskapen är viktigare än allt.
Jag kom bara att tänka på allt, eftersom jag älskar mina vänner !
Och vissa av dem har kommit långt in i mitt hjärta. Vänner är där för att stanna. Jag finns för er mina älskade vänner ! bara så att ni vet ! ni betyder så mycket för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan er.
Och jag hoppas att ni någongång tänker eller har tänkt samma tanke om mig !

peace out ;P

 


Kommentarer
Postat av: monica

fint skrivet Fia.. Och håller med dig om vänskap...

2009-09-22 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0