varm & kall

Va kan man säga...?

Ana kom hit på förmiddagen till mig, vi åt sån där liten micropizza. och körde lite singstar..
Tack för pratstunden hjärtat ! Du kommer alltid vara min bästa vän även fast vi är så sjukt jäkla olika haha :D

Sen vart det att dra ner med madde på stan, hon skulle fixa med jobb. Själv så köpte jag en present till Kajsas bebis som är beräknad den 22 noveber, kunde inte låta bli.
Blev en prestent til charlotte med och en liten en till Sara.. Köpte förövrigt med mig en vin, en varm&kall.. som madde och jag drack tillsammans med våra skönsjungade röster på singstar. haha

ja mamma, jag vet att man inte ska dricka vin mitt på ljusa (mörk/vinter) dagen.
haha men det va en kul grej.. kul för mig som ska träna sen haha.
Men det blir skoj med träning.. Kim har ingen kurs idag så jag får träna med henne, bra där !!!

Aja ska nog ta mej någonting att äta.. sen blir det sjunga lite innan träningen börjar !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0